Gemakkelijk je dag op kantoor reserveren
Met de myAmigo kantoordagenplanner kunnen uw medewerkers makkelijk en snel aangeven op welke dagen zij de komende tijd naar kantoor willen komen.
De bezettingsoverzichten per dag maken het mogelijk de juiste mensen te informeren in geval van een COVID-melding.
Wilt u ook uw medewerkers en bezoekers een veilige werkplek bieden? Dan is de myAmigo kantoordagenplanner ook iets voor u.
Toename pandgebruik vraagt om actueel inzicht
De komende maanden, zullen nog steeds maatregelen actief zijn om verspreiding van corona te beperken.
Nu we langer met Corona onder ons leven, zullen steeds meer mensen naar kantoor komen, dit vraagt om onderlinge afstemming en overzicht.
De kantoordagenplanner is hiervoor ontwikkeld en biedt de mogelijkheid flexibel te schalen.
Wat is de kantoordagenplanner?
Met de myAmigo kantoordagenplanner kunnen medewerkers vanuit huis aangeven wanneer zij op kantoor komen werken en biedt zo inzicht in de gemaakte reserveringen. Met een eenvoudige kleurcodering toont de planner hoe druk het is en of het mogelijks is om nog te reserveren. Hiermee maakt de kantoordagenplanner het mogelijk het gebruik van het pand gecontroleerd vrij te geven en behoudt u overzicht.
De kantoordagenplanner draagt hiermee bij aan een veilig en verantwoord kantoorgebruik.
Hoe werkt de kantoordagenplanner voor uw medewerker?
Kies een locatie
De kantoordagenplanner is geschikt voor meerdere locaties. Reserveren start met de locatie keuze.
Kies een dag om naar kantoor te komen
De kleurcodes tonen aan hoe druk het al op een dag is, de getallen per ruimte tonen aan waar nog ruimte is. De dagen en ruimtes worden geselecteerd en met één klik gereserveerd.
Veilig naar kantoor
De werkplek is gereserveerd en zo kunnen alle medewerkers veilig aan het werk op gepaste afstand.
Hoe werkt de kantoordagenplanner voor uw facilitaire dienst?
Inzicht in de bezetting
Vooraf zien hoe druk het in het pand wordt en de instructies afstemmen op de bezetting.
Informeer de juiste mensen
Weet wie er wanneer waar op kantoor is geweest bij voor calamiteiten, zoals contactonderzoek Covid-19.
De kantoordagenplanner is gericht op gemak, om medewerkers te stimuleren actief mee te werken:
Actueel overzicht reservering
Als medewerker verzekert van een fijne, veilige werkplek.
Als beheerder een actueel overzicht van reserveringen
Historie pandgebruik
Rapportage pandgebruik kan opgevraagd worden
Toegankelijk
De kantoordagenplanner is zowel op desktop als op de smartphone prettig te gebruiken
Kosten
Bepaal hoe u wilt starten.
Basic
- Software: direct startklaar + online dashboard
- Medewerkers: tot 50
- Locaties:1
- €2.500,- éénmalig voor standaard begeleiding
Professional
- Software: direct startklaar + online dashboard
- Medewerkers: 50-500 *
- Locaties: 1, uit te breiden *
- 2.500€ éénmalig voor standaard begeleiding
* Extra medewerkers en extra locaties zijn uit te breiden.
Beide modules zijn uit te breiden met myAmigo-gastontvangst